2013年11月15日星期五

My Principles of Blogging

Yahoo blog終止服務之後要搬家,係時候由零開始。

回想起來,由1999年我活躍於ElleHK Beauty Forum,之後輪到She.com,之後係BeautyExchange,我一直堅持的宗旨係實話實說,由用家角色及角度去分享,因為我認為一個人嘅信譽好重要,所以唔會為咗討好任何人而花言巧語,希望讀者有所得著,同時更希望推廣我認為正確的生活態度。多謝一些長期讀者的支持、信任。

由於我係嚴格素食者,因此我所分享的一切(食的、用的、穿的、養生的、扮靚的),亦務求符合我的信念,假如我誤傳違反cruelty free living style的內容,歡迎讀者指正!

Wish you all a nice blogging and reading journey with me…

Please call me Mini. ^_^

沒有留言:

發佈留言